Welcome

BEWARE! English rosak digunakan disini.

clicky..clicky..

~Eternity Love~

Daisypath Anniversary tickers

puteri satu

Lilypie First Birthday tickers

puteri dua

Lilypie First Birthday tickers

DuniaDino

Daisypath Happy Birthday tickers

20.12.10

wah mengada2 aku join peace contest !!!


Assalamualaikum. Salam Sejahtera. Hi. -smile- :)

assalamualaikum... dan salam sejahtera!

duk blogwalking tetiba terbaca entry peace contest tapi kat blog sapa tah.lupa. sebab RAMAI sangat yg sira siarkan entry nih. maknanya ramai yg join. maknanya banyak gambar peace dihantar. makna lebih tepatnya, : RAMAINYA PESAING AKU!!! xpe no hal try dulu.

penganjur contest ini adalah cik manis Ezan Idma (click).
see, nama pun peace contest.
ada syarat. dan syarat2nya adalah :
1. mcm biase la. follow la belog ini. kalo tak follow pon takpe. tp tertinggal berita terkini hiburan tersangsi jgn mara! kalo follow, lain kali korg buat contest bole la i follow korg pulaks!
; OK I DAH FOLLOW. (tersengaja capslock)


2. mesti ade blog dan berstatus warganegara MALAYSIA. 
(blogger only)
: ok saya bukan org mana2 melainkan malaysia. dan ini, ini belog saya ! ye, saya ada belog!


3. letak banner contest ini di entry anda dan di sidebar berlink kan belog ini.
:ok sudah letak.

7. tag kan kengkawan anda juga blogger seramai 3 org. atau 30 org. kah kah kah


:disini saya ingin tag PEACER terhebat cik aina, cik najha, cik nadz, che lan dan sebagainya lagi. (oh, nanti saya inform kat depa yg depa ditag ye)

8. suda join tinggalkan komen anda pade entry ini supaye senang saye nak g kat belog anda. and tengok anda peace smbil peace balik kat anda!

:ok nak selesaikan lah ni.

9. tarikh tutup pade 01 january 2011 okey.
: cepat!cepat!cepat!

10. hadiah? mystery gift from EZAN IDMA. jengjengjeng.
:yeay...blackberry ke? haha

p/s: comelnya...1,2,3 terus no 7. hehehe.

yaaaaaa.... ini dia gambar kami !!! disebabkan belog ini adalah LAGENDA BUDAK HITAM, so dan-dan je kaum dalam gambar ini pakai baju hitam.

say PEACE pipel !!!!



-wassalam- Thanks for reading this entry ^_^
Terima Kasih. Thanks. Syukran. Gracias. any comment? :)

2 orang komen:

KNS said...

waaa
ramainye yg peace
kreatif~!
good luck
=D

dino said...

haha.. tu lah... ramai plak pesaingnya.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...