Welcome

BEWARE! English rosak digunakan disini.

clicky..clicky..

~Eternity Love~

Daisypath Anniversary tickers

puteri satu

Lilypie First Birthday tickers

puteri dua

Lilypie First Birthday tickers

DuniaDino

Daisypath Happy Birthday tickers

23.12.10

saya jatuh hati sama itu ustaz XXXX


Assalamualaikum. Salam Sejahtera. Hi. -smile- :)

assalamualaikum...
wah... saya jatuh hati !

jatuh hati.
JATUH HATI
Jatuh hati

jatuh hati sebab selalu ketawa terbahak2 dalam kelas ustaz itu yang sangat comel dalam berbicara itu.

he came from Sudan. mengajar sepenuhnya dalam bahasa arab.

tapi ketawa terbahak sampai JATUH HATI disebabkan oleh bahasa Melayu beliau.

"boleh saya PEMADAMkan ini?"

hihihihiih hahahahahahahaha kahkahkahkah. maaf ustaz, tapi ustaz juga gelak. ^O^

ok, saya sudah jatuh hati. sekarang saya mahu kutip balik hati yang jatuh tu. bye~

-wassalam- Thanks for reading this entry ^_^
Terima Kasih. Thanks. Syukran. Gracias. any comment? :)

0 orang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...