Welcome

BEWARE! English rosak digunakan disini.

clicky..clicky..

~Eternity Love~

Daisypath Anniversary tickers

puteri satu

Lilypie First Birthday tickers

puteri dua

Lilypie First Birthday tickers

DuniaDino

Daisypath Happy Birthday tickers

22.12.10

pakai spek mata = nerd ? ? ?


Assalamualaikum. Salam Sejahtera. Hi. -smile- :)

assalamualaikum...

kenapa orang suka kata :

"kalau pakai spek nampak macam nerd"

bukankah bila pakai spek nampak macam COOL dan COOL dan COOL serta nampak macam ilmu penuh didada evendo pemakai spek adalah dasar makhliuk yang tak rajin dalam pembelajarannya.



-wassalam- Thanks for reading this entry ^_^
Terima Kasih. Thanks. Syukran. Gracias. any comment? :)

8 orang komen:

nub said...

tu laa.

terningin kot nak pakai spek.nmpak cam pandai na baik..hahhaah.

p ALLAH da wat cmni..terbaekkk da ni.hehhe

lagenda budak hitam said...

hahaha. pakailah spek yang x de power! haha

Kamil ace said...

aku kalau boleh tak nak pakai spec, tp rabun punya psl, pakai la, hahah

che lan said...

ceq pon pkai spek gak...tpi jis ray-ben la...ahaks..

lagenda budak hitam said...

kamil ace : hahaha... so ko kena sabar seadanya lah ye. haha. tp pakai spek nampak hensem lah !!!

lagenda budak hitam said...

che lan : oit.. tu spek melawa. haha

SK said...

tau takpe.. pakai spek je mesti org kate nerd.. mmg sakit hati la bile org ckp mcm tu.. hahaha..

lagenda budak hitam said...

hahaha. sabar je la... bukan nerd sebenarnya, tp berilmiah. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...