Welcome

BEWARE! English rosak digunakan disini.

clicky..clicky..

~Eternity Love~

Daisypath Anniversary tickers

puteri satu

Lilypie First Birthday tickers

puteri dua

Lilypie First Birthday tickers

DuniaDino

Daisypath Happy Birthday tickers

3.12.10

lagenda 010


Assalamualaikum. Salam Sejahtera. Hi. -smile- :)

assalamualaikum...

*hanya untukmu...
--------------------------------------------

dalam kesunyian malam yang minta diisi,
terhempas aku kedalam lautan rindu yang kau cipta,
terbias diwajahku air-air cinta yang kau siram,
terserap dihatiku kalimah-kalimah harga kasih sayang seorang insan..

dan dalam sunyi malam,
teruja aku melihat semangat uda mencari dara,
terpaku aku mendengar bait puisi indah romeo untuk julietnya,
terpegun aku menatap gah taj mahal mumtaz dari suaminya.

sedang aku,
mencari dan masih mencari,
dan aku semakin mencari,
tercari aku cintamu yang jauhnya berbatu,
tercari aku cintamu yang harganya beribu,
tercari aku cintamu yang diamnya enggan membisu,
tercari aku cintamu yang harumnya menusuk kalbu.

aku kian buntu,
dayaku kian lesu,
insan biasa aku cuma,
tiada layakku menerima cintamu.

ya Allah,restui aku.
Photobucket

-wassalam- Thanks for reading this entry ^_^

Terima Kasih. Thanks. Syukran. Gracias. any comment? :)

0 orang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...