Welcome

BEWARE! English rosak digunakan disini.

clicky..clicky..

~Eternity Love~

Daisypath Anniversary tickers

puteri satu

Lilypie First Birthday tickers

puteri dua

Lilypie First Birthday tickers

DuniaDino

Daisypath Happy Birthday tickers

25.12.11

Novel Fixi : PECAH (Best DO)


Assalamualaikum. Salam Sejahtera. Hi. -smile- :)

lawat link INI untuk melihat novel-novel fixi.

baru-baru ni, hujung aku bertemankan novel PECAH.


dan aku membaca sambil memakan makanan yang dibeli semalamnya..... Mix Plate RM2.50.


nasib baik tak basi lagi



sebenarnya aku memang teramat SUKA membaca. tapi bergantung kepada bahan bacaan jugak la.

Novel ni aku dah tau LAMA dah. cuma baru je baca.

Cerita dia, SANGAT MENCABAR MINDA. Semua watak berhubung kait. kadang-kadang sukar untuk aku mengerti. cewah. hahaha.

tapi secara jujurnya, bila baca novel ni kena banyak beristighfar. nak tahu kenapa? bacalah sendiri. :)

tapi novel ni aku tak beli. aku pinjam je. kalau ada novel BOGEL MENUJU TUHAN, aku beli. hehe

bukan kedekut tak nak beli. tapi sekarang ni busy tak sempat nak jelajah kedai buku. nanti aku beli. :)

dan, walaupun novel ni agak memeningkan sedikit, AKU BERJAYA TAMATKAN. berdebar woooo part last-last tu.

tak leh blah watak Alan. hahaha. Antara watak PALING aku suka ialah ...... Alan ler... pandai bebenor berlakon. haha....

so apa lagi, sila lah baca kalau rasa macam nak cabar minda anda. ^_^
Terima Kasih. Thanks. Syukran. Gracias. any comment? :)

2 orang komen:

Asha Zamri said...

novel ni memang gila.saya baca 3 kali baru betul2 faham.novel yang tak klise.kalau baca belakang je memang tak faham apa2.

dino said...

nasib baik saya baca sekali dah faham. hehehe.... tapi agak laa... kena belek balik m/s sebelumnya sebab nak tgk balik apa kaitan antara 1 sama lain. hehe..... yup, x klise.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...