Welcome

BEWARE! English rosak digunakan disini.

clicky..clicky..

~Eternity Love~

Daisypath Anniversary tickers

puteri satu

Lilypie First Birthday tickers

puteri dua

Lilypie First Birthday tickers

DuniaDino

Daisypath Happy Birthday tickers

9.12.11

Doodle #5 : my another two doodles


Assalamualaikum. Salam Sejahtera. Hi. -smile- :)

Assalamualaikum and HAI ~ :)

sekarang pukul 10:17 malam. dan sekarang saya berada di Library. ya. IIUM punya Library Al-Hikmah.

sebenarnya petang tadi ada kelas. kelas ganti. biasanya hari Jumaat memang takde kelas.

oh, pagi tadi ada kelas ganti arabic morphology tapi tak tahu so tak gi la. 
RUGI. 
sebab ustaz COMEL.

ok. kembali kepada landasan.

habis kelas ganti Islamic Aqidah petang tadi, hujan turun mencurah membasahi bumi.
so x dapat nak balik.

ASRAMA I JAUH UOLLLSSSZZZ.

apa lagi, lepak la kat library ni ha. kad matrik tak bawa. nak tak nak g jela cakap kat Miss Counter cakap nak masuk tapi tak bawa kad matrik. huhu~

sambil lepak kat library, terasa tangan ni gatal nak melukis.

apa lagi, bikin doodle ler~ hihi.

*sebenarnya hari ni mood x elok*

ok. lukis lukis lukis. siap 1. tengok hari dah gelap. azan berkumandang.

*solat*

pastu kembali lukis lagi. Addicted. SERIOUSLY.

dan dapat laa 2 doodle. hasil pertama menggunakan Paint Tool SAI.

ini hasilnya. :)

ni gambar first. macam gambar passport. haha


ni gambar 2nd. baru try buat doodle ber'gaya'. heheee

Terima Kasih. Thanks. Syukran. Gracias. any comment? :)

4 orang komen:

J.Syazwana said...

cantik2.
kan pandai tuh. hehehe

teruskan usaha anda ye :)

nub said...

wuwuwuwu. tak reti nak buat menatang ni.

dino said...

syazwana : tak reti la nak buat gayaaa... haha

dino said...

nub: saya pun belajar kat youtube. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...