Welcome

BEWARE! English rosak digunakan disini.

clicky..clicky..

~Eternity Love~

Daisypath Anniversary tickers

puteri satu

Lilypie First Birthday tickers

puteri dua

Lilypie First Birthday tickers

DuniaDino

Daisypath Happy Birthday tickers

13.12.11

Doodle #8 : doodle untuk echa sayang pulak :)


Assalamualaikum. Salam Sejahtera. Hi. -smile- :)

got a comment from my lovely lovin ECHA. :)


so, here is your doodle sayang. tapi tak payah la buat header... hudohh bebenor...

kakna budak baru belajarrrrrr~

tak reti lagi nak CUTE kan doodle ni... hehe....

nah. doodle with love :)

and, tahniah sebab dapat Mr. Mia. ^_^

<3 u..



hope u like it. :)
Terima Kasih. Thanks. Syukran. Gracias. any comment? :)

5 orang komen:

J.Syazwana said...

eleh baru belajar tapi dah comel gini.
geget kang.
hik hik.
teruskan usaha taw.
kite ni bab2 nak ajar org memang susah sikit.
mungkin kalau awak ade depan mata kite baru senang kite nak ajar. hehehe.

hanilovin.blogspot.com said...

alamakkkk really sweet kak, tgu jap ekk :)

hanilovin.blogspot.com said...

alamakkkk really sweet kak, tgu jap ekk :)

dino said...

Wana : hahaha. cantik di mata u je kot.. mata org lain ntah2 menyamP** nak tengok.. hihihi

btw, entah bila laa nak ada depan mata u ;p

dino said...

Echa, nanti kakna buat yg lain ye... versi pakai tudung. :)

*x sempat baca komen echa, dah buat. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...