Welcome

BEWARE! English rosak digunakan disini.

clicky..clicky..

~Eternity Love~

Daisypath Anniversary tickers

puteri satu

Lilypie First Birthday tickers

puteri dua

Lilypie First Birthday tickers

DuniaDino

Daisypath Happy Birthday tickers

9.6.11

aku kuat. sebab itulah Allah mengujiku dengan ujian yang kuat.


Assalamualaikum. Salam Sejahtera. Hi. -smile- :)

assalamualaikum....

sesungguhnya apa yang ku alami,,,,,,,,,,,,,,,,



hurm~

ya Allah..... bantulah aku... hamba-Mu yang lemah.


memang. sangat sangat sangat sangat sedih. biar lah aku je yang tahu kenapa. seperti biasa. aku sendirian.



tapi berita itu sangat buat hati aku sedih.

ya Allah, tabahkanlah. limpahkanlah kesihatan yang baik buat ibuku dan ayahku serta kaum kerabatku.

ambillah nyawaku, sebelum Engkau mengambil nyawa insan kesayanganku ya Rahman....


setiap penyakit yang Engkau turunkan, aku tahu ada ubatnya.

andainya ubat kepada sakit itu adalah MATI, aku terima dengan redha ya Jabbar.


aku ingin terus menikmati keindahan dunia yang sementara agar aku lebih menghargai keindahan syurga-Mu yang selamanya jika syurga yang Engkau takdirkan kepadaku.

banyak dosa yang ku lakukan ya Rahim, ampunilah aku.


biarlah sakit ini terus menjadi penawar dosaku...

inginku menangis, tapi ku takut sekadar airmata tak mampu membasuhi dosa-dosaku.

kepada kamu, bakal suamiku, yang aku tidak pernah mengetahui siapa. dari mana asal-usulmu. bagaimana rupamu. maafkanlah aku andainya aku tidak sempat melengkapkan rusuk kirimu.


*Allah tidak membebankan hamba-Nya melainkan mengikut kemampuan. aku kuat. sebab tu Allah berikan ujian yang kuat. namun ada lagi yang lebih kuat.
Terima Kasih. Thanks. Syukran. Gracias. any comment? :)

0 orang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...