Welcome

BEWARE! English rosak digunakan disini.

clicky..clicky..

~Eternity Love~

Daisypath Anniversary tickers

puteri satu

Lilypie First Birthday tickers

puteri dua

Lilypie First Birthday tickers

DuniaDino

Daisypath Happy Birthday tickers

11.3.11

kenapa saya sedih sangat ni?


Assalamualaikum. Salam Sejahtera. Hi. -smile- :)

saya pun tak tahu kenapa.

padahal saya tahu kenapa.

saya tak tahu nak buat apa.

ya, saya keliru.

keliru inilah yang membelenggu hati dan fikiran saya.

tapi saya tahu Allah ada bersama saya.

dan bersama kamu juga.

tapi,

saya harap Dia berikan yang terbaik buat saya.

saya tak mahu sedih2 lagi.

sebab,

Dia bagi saya ujian bukan untuk saya menangis, tapi untuk saya tabah dan selesaikan.

ya, itu yang harus saya lakukan.

hmmmm.....
Terima Kasih. Thanks. Syukran. Gracias. any comment? :)

0 orang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...