Welcome

BEWARE! English rosak digunakan disini.

clicky..clicky..

~Eternity Love~

Daisypath Anniversary tickers

puteri satu

Lilypie First Birthday tickers

puteri dua

Lilypie First Birthday tickers

DuniaDino

Daisypath Happy Birthday tickers

9.3.11

ini serius dari hati.


Assalamualaikum. Salam Sejahtera. Hi. -smile- :)

assalamualaikum... (entry ini bukan untuk sapa2)

erm..erm...
serius, bila awak dekat ngan saya, saya rasa macam nak awak pergi jauh2 sebab saya x tahan bila awak selalu buat saya terasa hati.

tapi bila awak pergi jauh, serius saya sedih dan saya tercari2 dimana awak.

dan bila awak datang, saya rasa macam x nak lepaskan awak. tapi lama2 saya rasa macam saya ni bukan sesiapa pun untuk genggam awak lama2...

tapi saya  xnak awak g... saya x pernah kata saya sayang awak. jauh sekali nak ucapkan saya cintakan awak. awak mesti x tahu apa yg saya rasa. dan saya memang x nak awak tahu apa yg saya rasa.

biarlah saya sendiri je yg tahu apa perasaan saya.

tapi saya selalu doa agar awak selamanya berada disisi saya, dan saya nak berada selamanya disisi awak.

saya x tahu awak sapa. dan awak x tahu saya sapa.
saya akan jaga diri saya sebaiknya untuk awak. dan saya harap awak pun camtu...

kadang2 saya sakit hati tengok awak macam x hiraukan saya. tapi sebenarnya saya patut syukur dan berterima kasih.

sebab nanti saya x akan mengada2 ngan awak. dan saya x kan rasa cam nak berhubung dengan awak. dan memang kita tak berhubung. sukar tapi suka.

dan perkara tu jugak buat saya jadi lebih tabah. saya tahu apa niat awak. dan saya sokong walau kadang2 saya zahirkan gurisan dihati saya.

memang susah nak kawal perasaan, nak kawal hati. sebab itu adanya akal dan iman.

saya x dapat nak buat apa, melainkan berdoa pada Allah untuk sentiasa berikan saya hidayah-Nya dan sentiasa berikan saya ujian, kerana dengan ujian-Nya lah buat saya yakin Dia sayang saya lebih dari orang lain sayang saya.


*rasa cam nak g jauh dari awak tapi masa yg sama x nak jauh dengan awak. mana akal, mana nafsu?

-wassalam- Thanks for reading this entry ^_^
Terima Kasih. Thanks. Syukran. Gracias. any comment? :)

7 orang komen:

Anonymous said...

pelihara hatimu =) anda seorang yg kuat...

lagenda budak hitam said...

tq... sedih itu dtg dan pergi. kan?

Anonymous said...

ha,ah..tpi sume tu bergantung pd anda..=)..jgn sedih2 lg eyh,think positif..Allah sedang mengatur sesuatu yg terbaek untuk anda..suatu hari nnt msti anda akn tersedar dn bersyukur..dia sedang menjga hatinya,supaya iman anda terpelihara..

lagenda budak hitam said...

tapi dia diam je, no respon. mungkin dia x tahu saya sedih sebab dia. walaupun dia banyak bagi saya nasihat. susahnya memendam.

Anonymous said...

tape,insyaAllah situasi yg sedang awk hadapi akn buat awak lebih kuat ^^, yg penting skrang ni rawat hati awk dlu okay..sayangkn Dia lebih drpd sesape dlu..

lagenda budak hitam said...

tq

wangi said...

kenapa ni kak naa, byk benda yg ina x tahu ttg kak na T.T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...