Welcome

BEWARE! English rosak digunakan disini.

clicky..clicky..

~Eternity Love~

Daisypath Anniversary tickers

puteri satu

Lilypie First Birthday tickers

puteri dua

Lilypie First Birthday tickers

DuniaDino

Daisypath Happy Birthday tickers

10.3.11

aku bodoh.


Assalamualaikum. Salam Sejahtera. Hi. -smile- :)

ya aku bodoh. sebab aku meninggalkan dan minta ditinggalkan dan ditinggalkan dan sekarang aku mencari malahan mengharap kembali.

aku bodoh.
Terima Kasih. Thanks. Syukran. Gracias. any comment? :)

2 orang komen:

Anonymous said...

sALAM..kebijaksaan dtg selepas kebodohan..jgn berputus asa =)
Muhasabah diri.

dino said...

thanks novelgurlz...

but sometimes kita sendiri akan rasa betapa bodohnya kita sbb tersilap buat keputusan.... hmmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...