Welcome

BEWARE! English rosak digunakan disini.

clicky..clicky..

~Eternity Love~

Daisypath Anniversary tickers

puteri satu

Lilypie First Birthday tickers

puteri dua

Lilypie First Birthday tickers

DuniaDino

Daisypath Happy Birthday tickers

2.7.11

tak tahu kenapa...


Assalamualaikum. Salam Sejahtera. Hi. -smile- :)

sebenarnya...
♥ Saya rasa awak suka saya
♥ Saya pun rasa saya suka awak
♥ Tapi saya taknak kita jadi macam orang lain
♥ Saya nak berkat Allah
♥ Biarlah awak fikir saya sombong taknak layan awak
♥ Biarlah apa pun orang nak cakap
♥ Cuma kalau satu hari nanti awak rasa saya layak jadi ibu kepada anak awak
♥ Jumpalah mak ayah saya
♥ Kita bercinta lepas nikah ~ ♥ ~
 inginku begini. ingin ku ungkapkan ini. ingin ku maksudkan sebegini.
 tapi tak tahu kenapa, tak tahu mengapa. jadi begini. mungkin ada percaturan yang dicipta-Nya.
aku bukan mencari yang sempurna, bukan juga mencari yang terindah dipandang mata. kerana...
.:。✿ Kadang-kadang yang TERINDAH bukanlah yang TERBAIK
.:。✿ Yang SEMPURNA tak selalu menjanjikan KEBAHAGIAAN
♥ Namun jika kita dapat menerima KEKURANGAN menjadi KELEBIHAN, itulah KESEMPURNAAN. Tiada manusia yang hidup BERBAHAGIA sepanjang masa. Tetapi... Ianya bukan alasan untuk hidup SENGSARA ♥
namun aku takkan dapat menipu diri sendiri.....bahawa...
♥ di balik cermin kaca ini
♥ ada dia yang ku puja dari kejauhan
♥ ada dia yang ku sayang di balik awan
♥ ada dia yang ku rindu di angin lalu
♥ semoga dia kan tetap di situ
♥ memandangku dari kejauhan ini
♥ mendoakan kebahagiaanku dari kejauhan ini
♥ semoga dia mengerti
♥ dari kejauhan ini tersirat banyak erti
sungguh aku tahu kau mencintaiku. mungkin.
Saat engkau bisikkan kata: 
♥•• AKU MENCINTAIMU KERANA ALLAH ••♥

Sungguh hatiku berbunga 
✿ Tapi maaf..
Berat untuk ku menjawab: 
♥•• AKU PUN MENCINTAIMU KERANA ALLAH ••♥

...==========KERANA RASA CINTA ITU BELUM HALAL BAGIKU==========

Cukup sebuah doa untukmu. Semoga Allah membalas dengan CintaNYA kepadamu yang telah mencintaiku kerana Allah.
tolong,
jangan lah kau zahirkan dahulu cinta itu. kerana ianya belum halal bagi kita. dan aku belum pasti adakah aku untukmu dan kamu untukku.

andai ada jodoh kita, akan aku lafazkan kata syukur. andai tiada jodoh antara kita, aku akan tetap melafazkan syukur kerana mengenali dirimu. yang begitu berharga walau bersahaja.

akan ku doakan....
Ya Allah. Jika aku bukanlah sebahagian dari tulang rusuknya maka janganlah biarkan ku rindukan kehadirannya. Janganlah biarkan kulabuhkan hatiku di hatinya. Kikislah pesonanya dari pelupuk mata. Dan usirlah dia dari relung hati ini.

Tolonglah hamba agar dapat mengasihinya sebagai seorang sahabat............♥
 kita tetap bersahabat. walau tiada jodoh antara kita. sayang itu selamanya walau tidak bersama.tahu, segalanya PASTI ada hikmah. 
•♥•~•♥•~~•♥•~•♥•~~•♥•~•♥•~~•♥•~•♥•~~•♥•~•♥•~~•♥•~•♥•~~•♥•
Kita tak akan pernah bertemu dengan orang yang SALAH kerana Allah telah menakdirkan setiap saat dan inci dalam kehidupan kita. Setiap takdir itu merupakan satu KETETAPAN Allah buat kita. Merupakan sesuatu yang TERBAIK buat kita. Dan setiap manusia yang kita temui itu tentu memberi MAKNA sesuatu pada kita 
♥.¸¸.·´¯`•BELAJAR SESUATU MELALUI KEHIDUPAN•´¯`·.¸¸♥

Terima Kasih. Thanks. Syukran. Gracias. any comment? :)

0 orang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...