Welcome

BEWARE! English rosak digunakan disini.

clicky..clicky..

~Eternity Love~

Daisypath Anniversary tickers

puteri satu

Lilypie First Birthday tickers

puteri dua

Lilypie First Birthday tickers

DuniaDino

Daisypath Happy Birthday tickers

3.7.11

tenangkanlah hatiku ya Allah


Assalamualaikum. Salam Sejahtera. Hi. -smile- :)


hati ini luka
sukar untuk dibaitkan dalam kata
hanya mampu menitiskan airmata
yang mengalir membawa 1001 erti duka
takkan ada mereka yang dapat meneka
mengapa hati ini terlalu kecewa?
apa ku buat serba x kena
aku sendiri tak tahu mengapa
tapi aku tahu aku tidak di suka

biarlah aku pergi tinggalkan segala sengsara
biar yang hadir cuma bahagia
tak mengapa aku juga turut gembira
kerana sayang itu ada tak kira masa
tak kira dimana tak kira ketika
sekali sayang, sayang selamanya

aku akan pergi,
membawa nasib diri,
janganlah terus mencaci,
aku juga insan ciptaan Ilahi,
juga punyai perasaan dan hati,
ku sedar aku juga sering menyakiti,
maafkanlah aku dan tak akan ku ulangi.


biarlah sengsara ini sengsara duniawi.

Terima Kasih. Thanks. Syukran. Gracias. any comment? :)

0 orang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...