Welcome

BEWARE! English rosak digunakan disini.

clicky..clicky..

~Eternity Love~

Daisypath Anniversary tickers

puteri satu

Lilypie First Birthday tickers

puteri dua

Lilypie First Birthday tickers

DuniaDino

Daisypath Happy Birthday tickers

11.4.11

sadness of me. tough to be.


Assalamualaikum. Salam Sejahtera. Hi. -smile- :)

demam adalah 1 perkara yang sangat-sangat-sangat aku nak elak. sebab aku tahu, bila aku demam, aku x akan demam 2,3 hari. paling kurang pun 8,9 hari. tu tak tambah dengan kos hari-hari berhingus hari-hari bersakitan kepala lagi. ujian Allah itu tak akan melebihi kemampuan hamba-Nya. :)

punca demam : bermula dengan sakit kepala yang amat bila hidu bau asap rokok yang melekat dibadan perokok. Ya Allah baunya.... pelik dari yang lain. taktaulakot2tubukanbauasaprokok 


sakit kepala. then mula rasa panas badan. maka bermula lah episod demam tak sudah.

someone asked me : macam mana kalau dapat husband smoker?

hurmm... husband smoker? itu bukan masalahnya. sebab rokok boleh stop kan? boleh kot.. but then semua tu atas kehendak smoker tu sendiri. hmmmm..... stop la smoking please...:(

pastu org tu kata balik : maybe akan stop la kalau sayang mung lebih dari rokok, tapi kalau sayang rokok lebih dari mung?

nak x nak aku terpaksa cakap : buat apa kawen ngan aku kalau sayang rokok lebih sedangkan tahu isteri alah dengan asap rokok? so please kawen ngan rokok. ataupun kawen ngan perokok juga.


dan... sambil menghadapi Ujian Demam dari Dia, muncul lagi 1 ujian lain.

1 malam, (time tu baru bangun, mamai lagi caused of makan ubat selesema yang entah berapa banyak dadah ada dalam tu) aku terima 1 sms from my beloved sister. dia kata mama akan operate Rabu ni, 13 April 2011.

Ya Allah. saat tu, airmata mula bergenang. hanya doa yang dapat dilafazkan.

breast cancer. pembunuh utama wanita.

YA ALLAH, SELAMATKANLAH DIA YA ALLAH.....

walaupun dia bukan ibu kandung aku, tapi aku dah anggap dia macam ibu aku sendiri. hati mana yang tak sedih bila kenangkan seorang wanita yang amat kita sayangi, dan amat menyayangi kita, akan bertarung dengan maut.......

kami start bersama sebagai 1 family since aku tingkatan 4. any problems sharing together. g mana2 bersama2... dan sekarang, aku x de time dia sakit. aku xde time mereka susah. ya Allah... tentukanlah yang terbaik ya Allah.... Y_____Y

esok exam, lusa exam. tapi aku  x study apa2. have no mood. hmmmmm.... :(
Terima Kasih. Thanks. Syukran. Gracias. any comment? :)

0 orang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...