Welcome

BEWARE! English rosak digunakan disini.

clicky..clicky..

~Eternity Love~

Daisypath Anniversary tickers

puteri satu

Lilypie First Birthday tickers

puteri dua

Lilypie First Birthday tickers

DuniaDino

Daisypath Happy Birthday tickers

1.1.11

tahun baru vs tahun buruk


Assalamualaikum. Salam Sejahtera. Hi. -smile- :)

assalamualaikum...dan selamat sejahtera.

juga
SELAMAT TAHUN BARU 2011.

berdirinya saya disini kerana....

oh, nak bagitahu, saya ada kat rumah dah. yakni di KELANTAN.

sangat best. sangat2 best. tapi balik sekejap sahajoh... x lama.

attention!!!!!

saya akan jarang buka blog saya ini sebab laptop saya rusak dan saya tiada laptop lain dan saya tidak kaya untuk ada 2,3 biji laptop dan saya ada 1 laptop itu sahaja.

TERIMA KASIH kepada mereka yang join contest.

maaf belum sempat nak approve komen kamu semua kerana belum sempat. ye, belum sempat. maaf tau !!! oh,jangan marah.

ok selamat tahun baru....

-wassalam- Thanks for reading this entry ^_^
Terima Kasih. Thanks. Syukran. Gracias. any comment? :)

6 orang komen:

eyeNa said...

sayer pon ade dekat umah ^^ hihihi

eyeNa said...

sayer pon ade dekat umah ^^ hihihi

hani lovin said...

kakakku..saya sgt rindu kau =((

lagenda budak hitam said...

eyena : eley awak tu esok pun nak balik rumah lagi... hehe

lagenda budak hitam said...

eyena : eley awak tu esok pun nak balik rumah lagi... hehe

lagenda budak hitam said...

hani : KAKA RINDU KAMU JUGAK!!!!!! Y__Y

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...