Welcome

BEWARE! English rosak digunakan disini.

clicky..clicky..

~Eternity Love~

Daisypath Anniversary tickers

puteri satu

Lilypie First Birthday tickers

puteri dua

Lilypie First Birthday tickers

DuniaDino

Daisypath Happy Birthday tickers

18.11.11

gigit lidah, pitam dengan nombor. ;p


Assalamualaikum. Salam Sejahtera. Hi. -smile- :)

Assalamualaikum...

17 November 2011 , Majlis Pelancaran Program Anak Angkat SUKSIS IIUM Gombak.

first and foremost, YAHOOOOOOOO !!!!!!!!!! alhamdulillah. selesai sudah kawad kawalan kehormatan kami, Suksis IIUM 2011 sempena menyambut ketibaan Yang Dihormati Dato' Pahlawan Zulkifli Abdullah a.k.a 'bapa angkat'. ;p


Alhamdulillah, walaupun cuma 6 hari latihan tapi hasilnya sangat MENGGEMBIRAKAN dan MEMUASKAN.

*tertanya-tanya agaknya berapa la 'markah' yang kami dapat daripada jurulatih*
-selalunya kalau per 10, kami dapat 4 je paling banyak. hahaha


hampir 2 jam berdiri menyebabkan lutut dah jadi macam kena simen, tangan dah macam berurat besi, badan dah macam patung. *semua duk main jari kaki dan gigit lidah*. ;p


salah seorang dari kami pitam sebab berdiri lama namun tu semua bukan penghalang untuk kami terus berdiri. (semangat!) hehe


semestinya sangat takut dan gementar. terbayang dalam kepala... :


"kalau la M16 ni jatuh, macam mana la aku nak angkat balik? jurulatih tak pernah ajar lagi macam mana nak angkat. aduuuiiihhhh"


sambil tu jugak, terbayang la aksi jurulatih kami, Sarjan Nazri bin Idrus gigit lidah. katanya mengelakkan dari pitam. hahaha. kalau lah ada video.


bila dah penat berdiri, risau kot-kot tumbang. teringat lagi aksi Cik Nazri buat *pitam dengan nombor*. hahaha


akhirnya, 


"Assalamualaikum Dato' Pahlawan. Selesai perbarisan pada pagi ini, mohon izin melakukan tugas-tugas lain. Terima kasih Dato"


RASA MACAM NAK NANGIS !!!!! sebab berjaya. hikhik


squad Silent Drill SANGAT MENERUJAKAN ! kali ni takde senapang yang jatuh. hehe


lepas tu, kami menuju ke Dewan Senat. wow, dah rasa macam dalam Parlimen. laluan ke dewan dah macam laluan dalam hotel.


psssst, *makaruddin* ;p


bla bla bla, JOM MAKAN !!!! 


nyum..nyum..nyum...


JoM BERGAMBAR ! :D


MAKA DENGAN INI, KAMI ADALAH ANAK ANGKAT kepada Jabatan Logistik Bukit Aman. 


so proud. :)


Alhamdulillah.


*kami dapat kenderaan sendiri* :p


pictures :








lihat lagi :
- gambar
- berita
- berita di newshub
Terima Kasih. Thanks. Syukran. Gracias. any comment? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...