Welcome

BEWARE! English rosak digunakan disini.

clicky..clicky..

~Eternity Love~

Daisypath Anniversary tickers

puteri satu

Lilypie First Birthday tickers

puteri dua

Lilypie First Birthday tickers

DuniaDino

Daisypath Happy Birthday tickers

22.11.11

Airmatanya~


Assalamualaikum. Salam Sejahtera. Hi. -smile- :)

Bismillah...

aku melihat airmatanya lagi. Memang ini bukan kali pertama. Tapi perasaannya adalah seperti ini kali yang pertama.

"sekuat mana pun hati, mata akan tetap mengalirkan airmata tika sedih"

Awalnya aku rasa sangat bersalah. Tapi sebenarnya aku turut terharu.

Rasa bersalah itu luntur dan rasa sayang itu muncul.



Dia amat dihargai. Walau kekadang dimarahi, tapi ... itulah aku.

hmmm... aku....

tidak kira perempuankah dia? lelakikah dia? bila aku sayang, memang aku sayang.

bezanya,

samada aku zahirkan..... atau aku sembunyikan.
Terima Kasih. Thanks. Syukran. Gracias. any comment? :)

0 orang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...