Welcome

BEWARE! English rosak digunakan disini.

clicky..clicky..

~Eternity Love~

Daisypath Anniversary tickers

puteri satu

Lilypie First Birthday tickers

puteri dua

Lilypie First Birthday tickers

DuniaDino

Daisypath Happy Birthday tickers

3.10.12

ELAUN SUKSIS


Assalamualaikum. Salam Sejahtera. Hi. -smile- :)

bukak belog, jenguk2 STATS, tengok search keywords, tetiba ada ELAUN SUKSIS.

ok maaf sebab apa yg anda cari tiada dalam belog saya.

*rasa bersalah*

tapi saya akan tebus kesalahan saya dengan membuat entri ini.

oh,
MAAFKAN SAYA (gaya nabil).

ok.

SUKSIS ialah Sukarelawan (Polis) Siswa/siswi.

Alhamdulillah setiap siapa yg join Suksis, depa dapat elaun mengikut jam latihan.

biasanya 8jam/minggu.

sejam dibayar RM4.

sebulan dapat la dekat2 rm200.

ok la tuuu. boleh tampung tiket balik kampung. haha

tapi sekarang Alhamdulillah, elaun dari RM4 dah naik jadi RM6.

sebulan tu, kira sendiri laa dapat berapa.

unfortunately, aku ada 2 sem je lagi suksis. oh. x sempat nak rasa kaya. :p


so adik2 yang boring x tau nak buat apa asyik ternak lemak je, join laa suksis ye....


x mau join suksis, join je Wataniah ke, Palapes Darat ke, Palapes Udara ke... join je... latihan depa lagi MAHAL bayaran. RM8 kalau x silap. WOHOOOOOOOOOO.


rezeki masing2. ikhlaskan diri. jangan join sebab elaun. *mengata diri sendiri*

ok sekian.
Terima Kasih. Thanks. Syukran. Gracias. any comment? :)

0 orang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...