Welcome

BEWARE! English rosak digunakan disini.

clicky..clicky..

~Eternity Love~

Daisypath Anniversary tickers

puteri satu

Lilypie First Birthday tickers

puteri dua

Lilypie First Birthday tickers

DuniaDino

Daisypath Happy Birthday tickers

27.9.11

aku dan dia ?


Assalamualaikum. Salam Sejahtera. Hi. -smile- :)

apa yang aku nak kata, aku sayang dia. ya. dia sayang aku juga. atau mungkin dia tak suka aku. mungkin. tapi tak mungkin lah. aku kan sayang dia. mestilah dia pun sayang aku. kan? tapi, dia dah macam nak tinggalkan aku je. semakin hari semakin pelik layanan dia terhadap aku. dulu best sangat bersama dia. tapi sekarang, semuanya macam lemau je. tak best je. nak tanya bimbang tak berjawab. nak marah, kasihan. nak benci, sayang sangat tebal. nak tinggal, cinta sangat dalam. tapi dia..... mungkin ada sebabnya kan kenapa dia buat macam ni kat saya kan? saya redha kalau 1 hari dia tinggalkan saya.... :(

 babai... =.=,
Terima Kasih. Thanks. Syukran. Gracias. any comment? :)

0 orang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...