Welcome

BEWARE! English rosak digunakan disini.

clicky..clicky..

~Eternity Love~

Daisypath Anniversary tickers

puteri satu

Lilypie First Birthday tickers

puteri dua

Lilypie First Birthday tickers

DuniaDino

Daisypath Happy Birthday tickers

21.11.10

lelaki ke perempuan? pondan lah.


Assalamualaikum. Salam Sejahtera. Hi. -smile- :)

assalamualaikum...

DON'T JUDGE A BOOK BY ITS COVER !!

oh..oh...

Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada
Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja, 'dia' saja boleh rasa


bukan lelakikah aku andai aku x suka main bola sepak?
bukan lelakikah aku andai aku minat pink?
bukan lelakikah aku andai aku suka memasak?
bukan lelakikah aku andai aku suka menangis?
bukan lelakikah aku andai aku xsuka merempit?

dan...

bukan perempuankah aku andai aku suka main bola sepak?
bukan perempuankah aku andai aku xminat pink?
bukan perempuankah aku andai aku x suka memasak?
bukan perempuankah aku andai aku x suka menangis?
bukan perempuankah aku andai aku suka merempit?

ya. manusia ada fitrahnya masing-masing. namun manusia juga ada nafsu. baik nafsu jahat atau baik.

dan sebagai manusia yang berakal, HEY AKU! DENGAR SINI !! sebagai manusia yang berakal, aku mestilah menggunakan akal dngan sebaiknya, fikirkan tentang apa yang baik dan apa yang x baik untuk diri aku.


luaran tidak menggambarkan dalaman. tapi dalaman menghasilkan luaran.
Terima Kasih. Thanks. Syukran. Gracias. any comment? :)

0 orang komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...